Trött och grinig morsa?

I morse vaknade Oliwer kl 7. Prick.
Uscha. Det var bara att kliva upp och ge honom välling. Han åt ca halva flaskan och sen satt/låg
han i sin säng och gnällde. Det var sånt "trött-gnäll" så jag tänkte att han somnar väl snart, och la mig
i våran säng sålänge. Ja, eller hur. Han gnällde i 30 minuter, sen fick han komma upp till mig.

Det resulterar till att jag är jättetrött nu, grinig och måste sova minst en timme till för att kunna säga något trevligt
till någon idag!

Dessutom så kom det ingen tidning idag pga att det är röd dag. När jag kom tillbaka till sängen igen efter morgontoa-besöket, så ligger Zelda i sängen, så det kommer säkert resultera i att jag får en fästing. Hon har inte fått fästingskydd ännu. Ja, jag vet, puckat. Hon ska nog få det imorgon.

Apropå Zelda, hon rymde igår. Vi var och tittade på fotbollsmatch som min bror spelade, så jag tänkte att jag
och Zelda skulle gå en sväng. Jag tog bort kopplet och vi lekte med en pinne. Det gick jättebra, hon lydde till 100%, satt och väntade och hämtade sedan pinnen och lämnade den i min hand.
Sen såg hon en hare. Hon stack. Rakt upp i en liten skog, som har en stor väg på andra sidan. Jag
skrek så högt jag kunde, men ingen hund kom. Efter några minuter (Har ingen direkt tidsuppfattning)
kom hon tillbaka. Gissa om hon skämdes! Gissa om hon fick gå och lägga sig på sin säng och skämmas när
vi kom hem. Usch så arg jag var på henne!

Så, nu har jag pratat av mig lite. Oliwer lever rövare och jag har ont i ryggen. Skulle behöva massage med.
Är tokstel i nacke och axlar.





Förresten så ogillar jag alla dryga personer!

Postat av: tezza

usch det är så otäckt när dom sticker sådär.. tur att hon kom tillbaka =)

vi hade en toppendag igår så vi hann aldrig skriva... men nu har jag uppdaterat =)

Hoppas att du kan vila ett tag då och bli lite piggare !

Kram

2009-05-21 @ 10:38:57
Postat av: Agnieszka

Ush att hon drog sådär, men skönt att hon kom tillbaka. Hoppas ni får en fin dag idag! kram

2009-05-21 @ 10:58:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin med Charlie

Jag hade också blivit förbannad.

Hoppas din dag blev bättre :)

Kraam

2009-05-21 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0