Träningsvärk

Idag kan jag lova er att jag har träningsvärk! Det finns massor med muskler i mina armar och rygg som jag inte hade en aning om att jag har! Men helt klart värt det. Vi hade superskoj igår på Bodaborg!

Jag var på Bodaborg för typ två månader sen, men då körde vi knappt några svarta banor,
så dagen efter det kände jag ingenting. Det var annat igår;) Hehe, då körde vi på som faan, och mitt
lag vann. YES:)

Efter en liten vilostund hemma med bad och lite blogguppdatering åkte vi vidare mot Stigtomta.
Darlingen och Oliwer fick följa med in och grilla lite korv,
sen åkte de vidare mot Farmor och Farfar.

Vi satt och pratade skit, spelade "Hur faan visste du det?" och drack vin.
En jättemysig dag!





Den snygga blivande bruden. Papiljotter och nån hårgrej, asfult nattlinne, leopardstrumpbyxor,
röd badkappa, tigerfotstofflor, tokfult smink. Jaa, behöver jag säga mer?
Bilderna talar för sig själv=)



Jag hade en jätterolig dag iaf.

Nu ska jag leka med min lilla son=)

Vad händer hos er idag?

Postat av: Amanda

haha...vad rolig bruden såg ut!! Himmel och pannkaka! den utstyrseln hade inte jag velat gå ut i! ^^



Ser ut att ha varit en kalastrevlig dag iaf! :o)

2009-05-07 @ 11:03:16
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Verkar som om ni hade det toppen!

kramar

2009-05-07 @ 11:08:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0