Tradera och Ikea

Jag har suttit och lagt in några auktioner på Tradera. Jag la in en hel hög med mina kjolar.
Anledningen är enkel. Jag använder dem inte. Det är ganska fina kjolar faktiskt. Intresserad att kika
på mina auktioner? Fråga, så säger jag var ni ska leta;)

Jag har massa fler kläder som ska ut på auktion, men det är jobbigt när alla auktioner tar slut samtidigt,
så jag väntar tills imorgon med att lägga ut några till.
Har massor med Oliwers gamla kläder som ska ut oxå.

Ligger ett par snygga vita JL jeans ute oxå. Köpte dem på Tradera, men de va lite små:(

Jag frågade Darlingen om vi inte ska ta en trip till Ikea, och han sa att det kan vi göra, så det gör vi imorgon.
Ska nog inte handla så mycket alls. Blir nån hylla till Oliwers rum. Så jag ska slänga ut lite saker som
står i hans rum nu. Funderar på om man ska flytta in hans säng till hans rum snart.

När började era barn sova inne i sina rum?

Oliwer sover faktiskt hela nätterna i sin säng nu, och på dagarna när han sover.
Förut lyfte jag över honom till våran säng när han vaknade på natten, men nu får han somna
om i sin säng. Ganska skönt. Men på morgonen får han komma till våran säng och ligga och
mysa lite en stund innan vi går upp:)


Nu är Darlingen ute med Zelda. Oliwer fick oxå följa med. Han var så supergrinig, så vi tänkte att han skulle
få lite luft, så kommer han somna direkt! Jag kanske ska ta och passa på att gå ut med massa skräp till
bilen så jag kan åka och slänga det. Vore skönt att få det gjort!



Oliwer har fått en egen eltandborste;). Han vill såklart göra som sin pappa.
Haha han är så nöjd när man sätter på vibratorn på tandborsten. Han stoppar in
den i munnen och skrattar. Min fining!

Postat av: Dessi

Va kul med ikea. Hoppas ni hittar nåt kul! Sebbe fick sova i eget rum när han var 3 månader. Då hade han precis lärt sig sova hela nätter. Michelle fick eget rum när hon var 9 månader, bara för att vi inte hade nåt åt henne i gamla lägenheten. Hade vi haft en 4:a redan då så hade hon oxå fått sova själv så fort hon börjat sova hela nätter.

2009-05-04 @ 16:25:59
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Elin med Charlie

Jag vill kika på dina kjolar, ge mig länk...

Charlie började sova i sitt egna rum när han var ca 3,5 - 4 månader, om jag inte minns fel. Gick super. Nu äter han inte på natten heller. Så stolt! Jag är en pigg mamam nu. Lust att ta en fika någon dag? Hörde att plutten hostar, så när han slutatt hosta. Stooor kram

2009-05-04 @ 16:44:41
Postat av: sofi

jag vill se kläderna på tradera =)

2009-05-04 @ 16:53:14
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oliver började när han var 1 år att sova i eget rum.

Vill se tradera-kläder ;) kram

2009-05-04 @ 18:07:33
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kika in på min blogg och ställ en fråga till kvällens lilla frågestund :)

2009-05-04 @ 22:23:48
URL: http://johannaajonesund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hugo han har alltid sovit i sitt rum. Både han och vi störs av att sova i samma rum så det har aldrig varit något problem för oss. Rätt skönt att han sover i sin säng faktiskt. Men innan vi fick Hugo hade jag räknat med att han typ skulle sova första året inne hos oss, men så blev det inte alls.



Hoppas allt annars är bra med er denna gråa tisdag (iallafall hos oss)



Kramkram!

2009-05-05 @ 13:24:01
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0