Sovmorgon?

Idag fick jag lite sovmorgon. I allafall om man jämför med igår. Klockan 8 skulle vi gå upp idag.
Oliwer leker lite nu. Han är överallt. Haha som vanligt. Jag passar på att läsa lite bloggar och blogga lite själv;)

Söndag, det betyder sista dagen att jobba den här helgen. Ska bli skönt. Ska iofs jobba på tisdag igen,
då har vi lite utbildning. Ska bli skoj:D

Jag känner att jag är ganska positiv till det mesta nu. Jag är öppen för förslag för typ allt.
Är iofs sugen på att resa någonstans. Bara nån/några dagar. Fast vi ska ju på kryssning nästa
helg, och det kommer bli så grymt skoj!
Blir ett bra litet gäng som åker!

Vad ska ni göra idag?
Hoppas att ni har haft en bra helg!
Kramar!



Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Haha, tuff bild!



Idag ska vi fara och dona på med huset lite...men eftersom jag ska jobba inatt blir det en lugn skön dag :)



Kram

2009-05-10 @ 10:32:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi härlig bild vännen! Va roligt med kryssning, också sugen på något men nu har vi inte tid när det är fullt ös på husbygget! Men vår tid kommr också!



Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-10 @ 21:57:24
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0