Sovdax

Nu är äntligen jobbarhelgen slut! Kom hem och gick en promenad med Zelda, nu har jag druckit en
kopp te och tagit några mackor. Nu ropar sängen!

Imorgon blir det ingen sovmorgon, så vi hoppas att Oliwer är snäll mot sin mamma och inte vill gå upp allt
för tidigt. Oj vad jag har saknat min lilla kille! Han är ju så gosig, fast samtidigt när man väl är på
jobbet så är jag "samma gamla vanliga Sofia". Det är nästan att man glömmer bort att man har en familj hemma.

Imorgon eftermiddag ska vi hem till Mamma och Pappa. Fira mamma lite på morsdag, har köpt lite paket;)

Har ni haft en bra helg? Vad ska ni göra imorgon?
Stora kramar! God natt!

Postat av: Agnieszka

Vi ska ner på stan för jag ska byta ett par byxor jag köpt. Och hämta ut ett paket på Lindex!

Sen blir det öppna på em!

kramar

2009-06-01 @ 07:10:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0