Sovdax

Nu är det dax för sängen för min del. För min familjs del oxå.
Det var längesen jag la mig i sängen så här tidigt. Men jag är så trött.

Imorgon ska jag träffa några jobbarkompisar och deras barn, sen ska vi ev hem till
Oliwers gudmor och hälsa på lite. Får se hur det blir.
Vi kom hem från Oliwers gudfar för en liten stund sen, var där och hälsade på lite.
Åkte en sväng till Coop Extra oxå, handlade lite smått och gott;)

Efter det har jag plockat lite i Oliwers rum. Han fick ju 3 stora kassar med kläder (som
inte får plats i hans rum ännu, då det bara är "större" storlekar, så de plockade jag undan.
Slängde även lite andra saker.
Det måste ju bli fint i hans rum tills byrån blir klar och flyttar in dit.
Funderar på om jag ska flytta in hans säng dit oxå samtidigt, så han får börja sova i sitt rum, fast det kommer
kännas superkonstigt!!!

Nääe gott folk! Nu somnar jag nästan! Min rygg tycker inte att jag sak anstränga mig mer idag heller.
Bäst att lyda.





Två bilder från kryssningen i helgen.

Kram och god natt!

Postat av: Tess trött tokig morsa

ja de här med kläder, fick massa till dexter när han va liten ehh mindre.. som ja tänkte å va länge tills hehe men dom e försmå nu går så fort:-p





www.misstessan82.blogg.se

2009-05-20 @ 09:03:12
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0