Sluta

Nu har jag bestämt mig.
Jag ska sluta öppna mig för folk. Jag ska sluta berätta precis
hur jag tycker och tänker. Jag ska sluta umgås med folk.


Fasen så många dryga idioter det finns där ute, som jag trodde var mina vänner. Så fel
jag hade. Jag klarar mig så mycket bättre utan er.

Ni kan lura någon annan med eran falska vänskap. Jag bryr mig inte längre.
Vill inte bli sårad och besviken fler gånger.
Nu är det slut på det.


Grejen är den att människan som jag syftar mest på i det här inlägget, läser min blogg.
Du kan sluta läsa den. Om jag är så värdelös i dina ögon, varför läsa om mitt liv?

Postat av: Michelle

Hatar sånna människor! Usch för dom!



Men du!!

Tusen tack för mobilsmycket! Verkligen jättefint, du e duktig du! =)

Massa massa massa kramar till dej

2009-05-26 @ 18:34:43
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: tezza

låter inge kul du :(

Hoppas iaf att du mår bättre utan dessa människor och det ska du nog göra. för det är du värd !

2009-05-26 @ 21:00:51
Postat av: Elin

Skit i vad personen tycker. Jag gillar din blogg! och det är din! och ingen annans! Kram på dig!

2009-05-31 @ 01:18:28
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0