Schabloner

Fick ett tips om en sida med schabloner. Har suttit och tittat på nästan alla och fastnat för några.

 
 
 

Vad tror ni om någon av dem?
Först var jag inne på att göra nåt stort snirkligt över typ hela byrån, men nu är jag nog mer inne
på nåt litet på någon av lådorna. Ev någon mer. Tex två av ödlorna, så att de möts, eller tre- fyra st pussel
bitarna (olika bitar). Roboten var väldigt häftig med!

Hoppas att Oliwer somnar om snart. Vi var uppe redan innan 8 idag, så när han somnar kan jag måla på andra lagret
på de stora lådorna. Sen är den eventuellt färdigmålad. Ska sätta dit alla lådor och kolla om det behövs ännu
ett lager eller inte. Sen ska all mässing putsas.

Det kommer att bli kaaanooooon:D

Postat av: Dessi

Jag hade oxå använt ödlorna, på dem två små lådorna bara. Lycka till!

2009-05-20 @ 13:20:30
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jättefina schabloner. Ödlorna är juh supersöta! ^^

2009-05-20 @ 18:04:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0