Räkningarna betalda

Nu är alla räkningar betalade, och lite pengar blev det kvar;)
Så nu åker jag och letar efter en snygg klänning;)

Ha en bra dag!




Glöm inte att rösta på mitt spett:D

Postat av: Jenny

Hej vännen, har varit så mycket här senaste veckan så jag är alldeles snurrig i huvudet! Kommer inte ihåg om jag skrivit här o tackat dig för det super fina mobilsmycket....? Skrev ett inlägg på min blogg i går iaf och tackade, haha snurriga jag!



Har inte hunnit sagt det men jag har lagt till dig som min favorit på bloggportalen :) Ha en fin kväll vännen, och ännu en gång tack!



Made my day :)



Kram Jenny

2009-05-28 @ 20:46:51
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vad söt du är! Jag är glad bara jag kommer ihåg att rösta.... vilket jag oftast kommer ihåg, men aldrig gör...... minnet är som det är!



Har du hittat någon klänning till galan ännu? Jag är helt lost, vet inte vad jag ska ha på mig..... kramar

2009-05-28 @ 21:46:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0