Pingstafton

Då var det lördag. Pingstafton. Idag är det väl många som gifter sig? Har för mig att det är
ganska populärt. Lördag betyder att det är jobbdag nr 2 av 3, och pingst betyder att det blir mer betalt;)
Ibland har man tur;)

Jag har sovit ganska bra. Det blev lite sent, kom i säng runt 2. Vi kikade på filmen som Darlingen har hyrt,
fast den var jättekonstigt och hoppade runt lite, så vi missade massa väsentliga delar i filmen, så vi tog ut den
och putsade den, och började om på nytt. Lite skillnad;) Då såg vi hela filmen och allt som hände;)
Den var iaf väldigt bra. Wallander-Hämnden.

Strålande sol ute, det gör ofta att folket som ska ut och resa blir gladare, vilket betyder trevligare;)
Sånt gillar vi. Sen kan man ju gå ut när man har rast, och lapa lite sol en stund. Det betyder ganska mycket
när man är instängd i säkerhetskontrollen. Vi har inga fönster eller nåt, så vi har ingen aning om alls hur vädret
ser ut ute. Man ser typ på folks jackor om det regnar. Hehe. Lika bra det.

Rösta gärna på mitt spett;)

nart är det Juni. Åh vad härligt! Men hjälp så fort tiden går!!! Oliwer fyller 1 i början på Juli. 

 
 

Några härliga sommarbilder från förra sommaren;)



Ungefär så här såg det ut från mitt håll, gravid i v 29, förra sommaren;)

Ha en underbar Pingstafton!
Stora kramar till er!

Postat av: tezza

härlit bebismage =)

man saknar den lite

2009-05-31 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0