Ny underbar dag?

Jag somnade ganska direkt när jag la mig ner i sängen igårkväll vid 23. Vaknade när Oliwer ville ha välling,
men somnade om direkt, sen vaknade jag en gång till men då kom Darlingen hem från jobbet, så han tog Oliwer.
Jag vaknade vid 11. Så 12 timmar sov jag. Gissa om det var välbehövligt!

Idag verkar det som att jag får behålla det jag äter. Dricker lite vatten och grönsaksbuljong. Gott att
äntligen få något i magen!

Oliwer är dock fortfarande lös i magen, så han får bada nästan efter varje blöjbyte, vilket han älskar!
Eller bada och bada, han sitter i badkaret med duschslangen. Så det går ingen nöd på honom inte!!

Idag känner jag att jag orkar göra lite saker. Har slängt in en tvätt nu, den ska hängas upp sen, ska även vika det
som har torkat, och plocka undan lite hemma. Ska dammsuga oxå.
Får göra det när Darlingen har vaknat,
så kan han ta Oliwer.

Jag har inte tagit några nya kort på några dagar, så ni får nöja er med några gamla bilder;)





Vad gör ni får skoj idag??
Glöm inte att rösta på mitt spett;)

Postat av: tezza

vilken fin bild på er två!!

hoppas att ni blir friska snart alla !

2009-05-27 @ 13:13:40
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att du mår bättre idag, och det verkar som att sjukan gjorde att du fick en massa energi! Kan du inte skicka över lite till mig så jag också känner lite mer ork till att städa ;)



Kram

2009-05-27 @ 13:25:36
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad jobbigt med magsjuka. Finns nästan inget värre! :oP

Skönt att du är piggare idag iaf! Hoppas Oliwer också blir bättre i sin stackars mage snart.



Fina bilder på er! ^^

Kram

2009-05-27 @ 13:42:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin

Bilden med er båda på är så himla fin!

2009-05-27 @ 21:28:41
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0