Möhippa

Nu är jag hemma en sväng för att duscha och göra mig i ordning.
Etapp ett är avklarat. Bodaborg. Vi hade sjukt kul och klarade ganska många banor!
Avslutade med underbar tacobuffé.

Bruden är toksnygg i sitt nattlinne, badrock, smink, papiljotter och annat;)
Hehe jag kommer aldrig våga gifta mig om jag skulle behöva utsätta mig för sånt där;)

Bilder kommer senare, min kamera är ute på jobbet med några av de andra. De skulle
visa upp offret, bruden;) lite grann.


Jag hann även smita in på bvc en sväng. Oliwer hade läkartid. Allt såg bra ut, förutom att han
inte slog ihop två klossar när han höll i dem, kanske beror på att han aldrig gjort det förut?
Vi plockade iaf fram några klossar nu när vi kom hem, och han slog ihop dem direkt. Så nu kan han:D

Nääe, nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt. Sen blir det att fara vidare!
Gissa om jag kommer somna gott ikväll?!

Kramar!





Oliwer och jag hade lite potträning igår;)

Postat av: Tess trött tokig morsa

åh möhippa va kul....

2009-05-06 @ 17:58:07
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad roligt det låter! Riktigt kul med möhippa men som du säger. JAG kommer nog aldrig våga gifta mig. :o)



Vad söt han är när han sitter på pottan. ^^ Blev det nåt resultat?? :o)

2009-05-06 @ 17:58:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag sätter oxå Stella på pottan. En gång varje dag så sätter vi oss i badrummet. Det kommer alltid nåt, men det är ju inte det som är huvudsaken. Jag vill bara introducera pottan för henne och visa att det inte är farligt och att det ska bli en vana att gå. Oliwer är ju så söt där han sitter!

2009-05-06 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0