Mat

Jag har precis ätit lite mat. Det blev stekt kött och en smaskig sallad.

Mina sallader är ju inte som alla andras, jag har ju i typ allt jag hittar i kylen, så den

här bestod av gurka, tomat, salladsblad, fetaost, honungsmelon, rädisor och lök;)


Sitter och lyssnar på Alexander Rybak´s Fairytale. Sjukt bra! Han ser ut som en liten nallebjörn:)

Det är fortfarande astrist väder ute! Uscha! Darlingen åkte tidigt i morse (kl 9) ut till sina föräldrar,
de skulle byta några fönster på huset. Zelda är inte heller hemma. Det är så lugnt och skönt här nu.
Oliwer tar sig en liten powernap efter att ha ätit nästan en hel banan helt själv. Det blev lite kladdigt,
men han är så duktig!



Världens finaste unge!

Nehe, fortsätta städa lite innan världens finaste vaknar;)

Fortsätt kommentera;)


Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Sötis!

Älskar också den låten, så roligt att det var en låt som man tyckte om som vann :)

Kram

2009-05-18 @ 16:55:50
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0