Magsjuk

Jaha vad skoj. Oliwer kräktes i morse igen, och sen bajsade han ner sig totalt.
Jag är oxå dålig i magen, så det blir en lugn innedag idag.

Oliwer och jag skulle ju vara inne i stan vid 13 och passa Daniel och sen fika med Daniel
och Jenny, men det fick vi skjuta på.
Känner mig jättedum, men sjukdom kan man ju inte rå för. Dumt att smitta ner dem oxå.

Ni som har haft frågor ang byrån; Nej, den är inte klar, jag har väntat på mina schabloner, och
idag kom dem! Får se när jag har lust och ork att greja med dem;)
Tålamod, det kommer bilder när den är klar! Såklart!


Ska se om vi kanske kan sova en stund till. Hela familjen;)

Gör mig glad idag, rösta på mitt spett.
Vill ha en stor grillfest i sommar:D




Mina älsklingskillar!

Postat av: Carolina

Stackare - krya på er!

2009-05-26 @ 13:26:12
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Usch för kräksjukan!

Hoppas att ni blir kvitt den lika fort som den kom och ni får vara frisk :)



Ska bli spännande att se vilka shabloner du valt så man snart kan se slutresultatet av den fina byrån :)



Kram och krya på er!

2009-05-26 @ 13:32:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch! Hoppas att ni snart får krya på er!

2009-05-26 @ 16:20:26
Postat av: Elena

Krya på er!

Jag kan muntra upp dig lite med att berätta att jag faktiskt kommit ihåg att rösta på ditt spett varje dag. Hoppas du vinner!

2009-05-26 @ 18:44:09
URL: http://marcusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0