Lyxfällan

Sitter och tittar på Lyxfällan och kommer på att jag har några små räkningar som jag inte har betalat. Måste
leta fram dem och betala dem!

Idag blir det en sväng in till stan och sen hem till mor och far för att grilla. Gott! Grillad mat kan jag äta varje dag!
Eventuellt blir det en sväng till stan ikväll på lite fest. Får se hur det blir.

Killarna sover nu. Superbra när Darlingen tar Oliwer på morgonen. Jag gick upp vid 9, och tog Oliwer
då, men han somnade ganska snabbt. Så jag kom ganska smärtfritt undan;)
Ska ta och göra mig i ordning om en liten stund.

Vad ska ni göra idag?




Postat av: Agnieszka

Vi ska till Tezza på kalas!

2009-05-02 @ 10:43:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vad söt han är i sin pyjamas :)



Idag ska vi på dop, så vi håller nu på att göra oss iordning här hemma :)



Kram

2009-05-02 @ 10:49:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0