Kräks

Jag åkte in mot stan för att gå på 25års fest. Darlingen skulle iväg och jobba natt, och min bror
skulle ha Oliwer.

Det var jättegod mat som bestod av en liten minibuffé med snittar, och frukt och massa annat gott,
efter det var det supergod chokladtårta:)

Efter ett tag ringer Bror, jag missar såklart samtalet, men ringer upp igen och han berättar att
Oliwer har kräkts ner halva honom (min bror) och halva sin säng, men att mamma var på väg för att hjälpa
till och städa undan lite.


Jag stannade kvar en liten stund och kikade på när de red på en sån tjur.
Sen åkte jag hemåt.

Nu blir det snart sängen, mina ögon stängs snart!
Det var en trevlig fest idag, tog inga kort alls, tänkte att det var så många som tog kort, så
man kan se alla kort på facebook sen;)


God natt alla nattugglor;)

Postat av: tess trött tokig morsa

härligt att komma iväg lite men mindre kul för lilleman



hoppas natten va OK?



Http://misstessan82.blogg.se

2009-05-26 @ 09:57:05
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt att du hade en bra kväll!

Otur för din bror att Oliwer kräktes bara...och jag hoppas att han mår bättre idag :)



Kramar

2009-05-26 @ 10:34:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin med Charlie

Har oliwer blivit sjuk? :(

Inte roligt med kräk.

Kramar

2009-05-26 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0