Kass natt

En kass natt är äntligen slut. Jag har sovit väldigt dåligt, Oliwer har låtit, Darlingen har sovit oroligt
och så har det regnat mot fönsterrutorna. Vi gick upp vid 7 tiden, och Oliwer har ätit lite välling.
Jag ska äta lite frukost och göra oss i ordning så ska vi promenera ner mot Oxelömarknad en sväng.
De öppnar 9, så jag tänkte försöka vara där då, gå ett varv och kika, sen gå hemåt, för att åka mot jobbet.

Ska hinna åka och lämna Oliwer plus gå ut med Zelda med.

Det var ganska skoj på jobbet igår, trots lite tjafs och tröga passagerare. Men dagen rullade
på snabbt och smidigt. Hoppas att dagen idag och imorgon oxå rullar på lika bra. På tisdag är det
en liten utbildningsdag på jobbet med.



En bild tagen på Oliwer för några dagar sen.

Jag har små ryckningar i ena ögat. Så irriterande! Har haft det i mer än 3 veckor nu!
Det kommer lite då och då, ibland märker jag knappt av det, men oftast så
känns det som att alla i hela världen ser min ögonspasmer:( Hoppas att det slutar snart!

Nehe, lite frukost på det?
Händer hos er? Kramar

Postat av: A-K

Jimmy hade ryckningar i ögat för nåt år sen och han fick reda på att det var stressrelaterat...är du stressad?

2009-05-09 @ 14:10:22
Postat av: Jenny

Hej vännen, jobbigt med ryck i ögat :/ hoppas de försvinner snart, är ju så obehagligt, haft det några gånger bara men kan förstå hur jbbigt det är om det är kvar vecka efter vecka!



Ha en fin dag, kram Jenny

2009-05-09 @ 15:54:47
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0