Kanske det kanske

Jag har bestämt mig för att måla hela byrån vit, sen tänkte jag försöka mig på någon stor snirklig schablon
över hela framsidan, eller iaf över några av lådorna. Vad tror ni om det?
Det kommer bli i grönt eller blått.


Åååh, jag vill att byrån ska vara klar redan nu;)

Vi åkte förbi tippen idag. Slängde sideboardet som jag har pratat om förut, massa tidningar,
kläder till Myrorna och massa glödlampor och batterier. Skönt att bli av med!







Oliwer tyckte att det var jätteskoj att slänga saker...!






Vem har sagt att det inte händer något i lilla Oxelösund??
Värsta action;)

Nu är det dax att sova. Imorgon ska jag in en sväng till stan, har ett ärende;)
Sen på eftermiddagen blir det husvisningar. Två stycken. Woho:D
Kanske det är vår tur att hitta ett bra hus snart?


Kram och god natt!

Postat av: Darlingen

Vi får skaffa en polisradio o åka runt o ta bilder på utryckningar. Var ju riktigt skoj o haka på brandbilen till brinnbilen. Puss på dig

2009-05-14 @ 00:39:59
Postat av: Agnieszka

Byrån blir apasmygg i vitt! I Novas nya rum i huset är det barpapappafamiljen målad på ena väggen, täntke föreslå att du kunde måla dem på byrån, en gubbe på varje låda kanske!?!

Ni kommer hitta erat drömhus snart!

kramar

2009-05-14 @ 07:02:09
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

kul med mera hus :)

vad är det för tup av hus ni ska kika på?

2009-05-14 @ 08:07:47
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Michelle

Håller tummarna för att det är er tur att hitta hus nu! =)

Vi ska ner o handla öl o vin till mats 30 års och det där andra som bara du vet! ;)

Ska även passa på att köpa en ABC-design barnvagn då dom är billigare därnere! =)

Kram

2009-05-14 @ 09:35:42
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

nej!! sidebordet är ju inget man kastar!! det är lätt värt minst 500-100 kr.

2009-05-15 @ 15:53:28
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0