Hemma och välbehållna;)

Då var den här dagen oxå slut. Den har gått väldigt snabbt. Vi åkte lite innan 9 i morse.
Vi kom fram vid elva tiden, började med att gå ett varv och kika lite. Efter det blev det vildsvinskebab. Så himla gott!
Jag är inte så förtjust i kebab annars, men den här är så god!

Jag hittade min rosa jacka som jag gick och pillade på flera gånger, sen köpte jag den. Den är verkligen tokrosa!
Den är supersnygg! Det är lite som goretex, att den är vindtät, regntät och att den andas och så. Köpte den
för 400:- och den skulle kostat 1899:- som jag skrev förut;)

Oliwer fick två t-shirtar. Bilder kommer imorgon. Det är blåa med vit text. Texterna är "Husets herre", och "Lik pappa,
men söt ändå"
(Alla tjatar alltid om hur lik han är sin pappa;), så det var lite skoj;))
Han fick en gul fleeceväst oxå, med reflexer. Blir kanon i sommar/höst:)

Zelda fick ett nytt halsband.
Darlingen köpte nya jaktbyxor, jaktjacka och fick ett bälte på köpet.

Vi är supernöjda med alla fynd vi gjorde där!

Efter Elmia åkte vi den korta biten till Ikea. Oliwer lyckades kräkas en kaskadspya över hela sig och bilstolen,
så det var bara att ställa sig i en parkeringsficka, klä av honom och torka upp allt.
Inne på Ikea köpte vi lite barnsäkerhetsgrejer. Har satt fast några "händer" redan vid vassa hörn, och ska stoppa in
"pluppar" i några eluttag och skruva fast några haspar i några skåp.

Oliwer kräktes en gång på golvet inne på ikea med. Sen skulle vi åka hemåt. Då är det bilkö. I ca en timme satt
vi fast på E4an. Skojsigt värre. Oliwer kräktes en gång till, bara slem dock. (skönt). Vi stannade till på Brahehus, jag köpte en polkagris (Även kallad polkapig på engelska;) hihi) och så köpte jag en glass till Darling.

Därifrån körde jag hem. Vi hämtade Zelda oxå som har varit hos Farmor och Farfar.

Men nu äntligen är vi hemma, mätta och belåtna. Grillade en flintastek som vi delade på, och gjorde en god sallad.

Nu blir det sängen! Men först bjuder jag på några bilder som tog hemma hos Mormor och Morfar igår;)
Se och le;)








Första gången han ser såpbubblor;)


Postat av: Agnieszka

Söta biler, och ja man ler när man ser dem! Mitt kontonummer är 8704125783, personkonto hos nordea.

kramar

2009-05-25 @ 07:33:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag älskar bilderna med såpbubblor. Det måste jag oxå göra.

2009-05-26 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0