Galaklänning?

Idag känner jag mig helt frisk. Har sovit ganska bra i natt och ska precis äta lite frukost.
Imorgon börjar en 3 dagars jobbperiod. 30 timmars jobb i helgen. Är väl inte så jättesugen just nu, men
det blir säkert jättebra.

Jag har världens underbaraste sambo! Nästan varje dag när han är hemma på morgonen (dvs alla dagar utom
de som han jobbar förmiddag) tar han Oliwer när han vaknar. Ger honom mat, och går upp och leker
med honom. Sen när jag vaknar och går upp så går han och lägger sig igen, och efter en stund så somnar
Oliwer oxå, vilket betyder att jag har lite egentid nästan varje morgon. Kanonskönt!
Älskar min bästaste sambo!


Idag ska jag köpa små penslar, till byrån. Sen ska jag fixa med schablonerna.
Funderar att åka o kika på nån fin klänning till mammagalan med. Vore skönt att ha det fixat.

Ska betala räkningar med. skojsigt värre. Ett tråkigt ont.

Vad gör ni en dag som denna?



Älskar den här bilden, Oliwer ser så charmig ut:D


Postat av: Agnieszka

Jag har inte heller hittat någon klänningn ännu..... börjar närma sig så man lär ju springa runt som en idiot på stan sen och leta kan jag tänka mig.

kramar

2009-05-28 @ 11:44:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Darlingen

Tack för dina snälla ord, men på måndag får du gå upp tidigt =P puss på dig älskling

2009-05-28 @ 13:28:45
Postat av: Amanda

Det var verkligen lyxigt. Egentid är guld värt! ^^



Idag är det en superseg dag här hemma. jag har verkligen inte gjort någonting. :o) Lallar fortfarande runt i morgonrock. :oD

2009-05-28 @ 14:43:34
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: A-K

Oliwer verkar gilla den där bilen. Var har ni köpt den?

2009-05-28 @ 16:42:14
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jätte fin bild på söta lille Oliwer!

Skönt att ha en snäll sambo som kliver upp lediga dagar...samma sak gäller här för att jag är absolut den som är mest morgontrött ;)



Hoppas att du hittar en fin klänning idag!

Kram kram

2009-05-28 @ 17:10:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jätte fin bild på söta lille Oliwer!

Skönt att ha en snäll sambo som kliver upp lediga dagar...samma sak gäller här för att jag är absolut den som är mest morgontrött ;)



Hoppas att du hittar en fin klänning idag!

Kram kram

2009-05-28 @ 17:10:39
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: tezza

jättefint kort =) hoppas du hittar ngt bra =)

2009-05-28 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0