Fredag-Arbetsdag

Oliwer vaknade vid 8,30, så vi gick upp då. Så han har hunnit äta gröt och lite efterrätt. Nu leker han
så mycket han orkar. Han kämpar med att slita ut mina böcker ur hyllan /krypa ut på balkongen /Gå med gåvagnen...... Med mera med mera.

Om lite mer än en timme kommer min bror. Då ska han ta Oliwer tills mamma slutar (eller när Darlingen slutar).
Säger det igen. Jättesnällt!

Vad ska ni göra i helgen? Något skoj? Jag kom precis på en sak. Nästa gång jag har en helt ledig helg är typ den sista
helgen i juni. Det är ju ganska lång tid kvar....! Den här helgen är det ju jobb hela helgen, nästa helg är det kryssning, helgen efter det är det namnfest och 30års fest, sen jobbar jag 4 helger i rad. Sen är jag ledig. Puh. Men innan den
helgen hinner komma har jag nog planer för den. Vad tror ni?

Jag äter frukost nu samtidigt som jag kokar makaroner. Vi åt hamburgare igår, så jag har matlåda idag, men vill inte äta hamburgare med bröd på jobbet, så det får bli makaroner:)




Det här med att mobilblogga. Det har funkat förut för mig, men nu verkar det inte göra det?
Hur gör ni? Jag mms:ar till 71370, börjar mms:et med BLOGG och har mitt nummer
inställt på "inställningar", men ändå så funkar det inte?
Förut fick man ett sms på norska (eller nåt) där det stod typ "bildet har blitt postet på bloggen din".
Då visste man att det hade funkat, men inte längre?

Hjälp mig;)

Snart dax att klä på mig mina snygga arbetskläder....!
Ska mysa lite med min son först!

Glöm inte att kommentera! Blir mycket roligare att komma hem från jobbet då;)

Kramar!


Postat av: Dessi

Konstigt att det inte funkar o mobilblogga. Jag har aldrig fått nåt leveransbesked, bara nångång att det inte funkat o skicka in bild, men endå finns bilden på bloggen. Du får kontakta dem som håller i det där. Ha en bra jobbdag!

2009-05-08 @ 13:18:45
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej



Om du kollar lite längre ner på min blogg så ser du där vilken kamera jag har köpt:)

2009-05-08 @ 17:13:35
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå

Tack för din kommentar!!!

Go du är!!! Han är för söt lille oliver han med!

Den där bodyn där med smkrypen på har Noah också, å Jolie en rosa likadan =)

Så söt.



Hoppas du får en bra jobbkväll. Vart jobbar du?

2009-05-08 @ 21:17:43
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0