Film och soffmys

Jag ligger i soffan och tittar på "Never been kissed". Den går på tv 3 nu.
Det blev pasta med köttfärssås idag. Gott! Blev mat ganska sent, men det var lika gott ändå;)

Vi gick ner och tittade när min bror spelade fotbollsmatch. Ganska kass match.
Efter det gick vi hem till mor och far och hämtade bilen, och efter det blev det en
sväng ut till Citygross. Annars har vi inte gjort speciellt mycket idag.
Jag har städat lite. Det behövs latdagar ibland;D



Oliwer sitter och myser lite hos sin morbror:)
De ser ut att trivas ganska bra båda två, eller vad tycker ni?:D

Nehe, om jag ska återgå till filmen en stund. Darlingen åkte och jobbade nu. Sista natten,
sen långledig. Eller iaf ledig tills fredag morgon. Skönt. Jag jobbar oxå i helgen, så då ser vi inte
varandra många minuter. Jag jobbar kväll då.

Glöm inte att skriva någon rolig kommentar;)

Postat av: Agnieszka

Idag kommer vi och hälsar på er!

kramar

2009-05-04 @ 08:00:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

"Ganska kass match" betyder det att de förlorade?:)



Visst är "Never been kissed" rolig?, var ett bra tag sedan jag såg den sist men jag tycker den är lite smårolig en bra slappar film:-)

2009-05-04 @ 10:07:17
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0