Fest!

Ikväll har jag varit på lite fest.
Agnieszka och Tezza hade lite gemensam födelsedags fest. Vi var hemma hos Tezza. Efter
en stund hamnade vi hemma hos någon där merparten av folket var födda 1992.
1992! Hallå??
Får de ens vara ute efter klockan 21?



Agnieszka ser söt ut;)




Sophia har fotomodells look:)




Tezza hittade lite mer sprit.




Agnieszka lyssnar spänt på vad Evelina har att säga.




Jag, Agnieszka och Evelina. Intelligent bild.




Gott med viiiin!

Säger bara: Vi mammor kan!
Tack brudar för en trevlig kväll! Men nästa gång får det bli en lördag, så jag inte
känner mig som en gammelmormor på festen!


Nu är det dax för mig att sova! Imorgon är det kryssning!
God natt!

Jag vill mobilblogga i helgen. Vilket nummer ska jag skicka till då?
HJÄLP mig! Mina inlägg vill inte komma fram!

Postat av: [ lilla fru werner ]

Ni verkar haft en kul kväll! Härligt!



När jag mobilbloggar brukar jag faktiskt logga in på blogg.se från mobilen och skriva och publicera inlägget som vanligt, som på den vanliga hemsidan. Har du testat det? Lycka till!

2009-05-16 @ 07:09:58
URL: http://lisawerner.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ser ut att ha varit en trevlig kväll! ^^

2009-05-16 @ 09:44:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

waaaa.. vilka bilder.. =)

hehe shit vilken kväll =)

2009-05-16 @ 15:31:02
Postat av: Agnieszka

Tack själv för en trevlig kväll! Det blev dock alldeles för mkt sprit för min del... men som man bäddar får man ligga!

kramar

2009-05-16 @ 17:18:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0