En ensam dag

När jag vaknade i morse var det bara katterna hemma. Darlingen,
Oliwer och Zelda hade åkt ut till Jönåker. Vid tre tiden åkte jag in till stan.
Köpte en fin top till mig, ett set till Oliwer som bestod av t-shirt och shorts. Med ödlor på:), och en
keps till honom, Även den med en ödla såklart. Till Darlingen köpte jag en snygg kortärmad skjorta.
(Bilder kanske kommer senare)

Gick in en sväng på Systembolaget och handlade lite öl till Darlingen.
Hann med att handla två presenter med. Köpte med en grekisk sallad till mig
och en kebabpizza till Darlingen.

De kom hem för en liten stund sen. Det kändes så konstigt att vara helt ensam hemma hela dagen.
Man vänjer sig snabbt med att det ska vara liv runt omkring!

Nu ska vi strax iväg på 25års fest.

Vad har ni gjort idag?

Postat av: Agnieszka

Idag har Tezza och Sophia med ungar varit hos oss och busat typ hela dagen! Nu på kvällen har vi ätit mat och fått sällskap av Harri så nu sitter jag och dricker mitt första glas vin=)

kramar

2009-05-22 @ 20:39:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Åsa

vad skönt med lite egentid :D lyxigt att kunna gå i affärer och shoppa ostört! men visst är det svårt att låta bli att köpa något till barnen, även om det var sig själv man skulle handla till :D

ha en trevlig helg!

2009-05-22 @ 22:50:20
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Gott med grekisk sallad! :)



Idag har vi varit i stan och shoppat! I love ;)



Kram

2009-05-22 @ 23:02:27
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0