Då var vi klara;)

Då var vi klara för dagens äventyr. Eller inte Oliwer, men jag o Darlingen. Oliwer ligger och sover,
när han vaknar ska han få sina "finkläder". Det blir svarta jeans, en färgglad skjorta och en vit body under.
Han kommer bli superfin:) Som vanligt!

Jag kommer ha en svart "puffkjol", den vita toppen jag köpte igår, svarta strumpbyxor och en kofta över det.



En gammal bild, men den skjortan ska han ha iaf;)


Glöm inte att rösta på mitt spett;)
10 ggr/dag och person! Just DO IT;)
Jag lovar att det blir grillfest om jag vinner!


Idag ska kameran med, så det kommer bilder sen. Vi ska till Jönköping tidigt imorgon,
så vi får se om det kommer bilder innan vi åker dit, annars kommer det efter.
Det är jaktmässa på Elmia imorgon.

Näähe, dax att kolla om Oliwer har lust att vakna snart.

Ha en fin kväll!
Kommentera gärna;)

Postat av: Mamma och Mormor

Hejsan!

Hoppas att ni har haft en rolig och trevlig eftermiddag och kväll.

Kram

2009-05-23 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0