Byrå

Jag, Oliwer och min bror åkte in till stan för några timmar sen. Jag skulle betala byrån som Oliwer ska få.
Självklart glömde jag att ta kort på den, men den kommer hit på onsdag. Då lovar jag att fota den.

Vi hittade den på en loppis inne i stan. En stor robust byrå med 3 stora lådor och 2 små. Den ska
få sig en liten makeover och sen kommer den pryda Oliwers rum.
Det kommer att bli kanonbra!
Så idag var jag där och betalade den, samt frakten hem till oss.
Hittade en fin kaffekopp för 5kr på loppisen oxå, den ska få flytta till jobbet:)

Handlade även lite andra saker på stan. Kul att bror ville följa med:D
Vi avslutade med en glass i hamnen. Inte så bra väder, men glass går alltid ner;)

Fick hem ett paket med lite kläder idag med. Jag beställde det häromdagen från
Liten och Trendig. En vindjacka, två bodys och en bodysuit. För allt det betalade jag 361kr.

De hade 40% rea på allt och fraktfritt när jag beställde, helt lagom! Vindjackan kommer bli kanonsnygg!
Tar kort på det senare idag och visar.

Vad gör ni idag??
Kramar

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Spännande att se bild sen på byrån som Oliwer ska få :)



Vilket fynd med kläderna!

Alltid lika skoj att handla bra kläder till billig peng :)



Kram

2009-05-11 @ 19:09:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0