Byrå, tvätt och bad

Jag och Oliwer hämtade bror förut och åkte in en sväng till Willys. Handlade lite mat, schampo och tvättmedel.
Kom på när jag skulle tvätta förut idag att tvättmedlet höll på att ta slut, det räckte dock till den
maskinen. Tur det! Men nu finns det tvättmedel igen.

Bror skulle vara barnvakt till Oliwer medans jag dammsög och sen fixade med byrån.
Haha, jag gjorde mat åt oss (Laxpanetter med färsk pasta och sallad) och sen lite
kaffe efteråt. Samtidigt tittade vi på "Patrik 1,5".

Efter det slipade jag en av de stora lådorna och
målade den, jag passade på att måla de små lådorna en gång till med. Så nu är det två stora lådor kvar
att slipa och måla, sen får jag se om jag målar allt ytterliggare en gång. Dvs 3 gånger. Det märks.

Någon som har nån bra sida med schabloner att tipsa om?
Jag är lite sugen på att måla någon liten tecknad sak på en av lådorna, barbapapa kanske,
eller kanske en liten ödla??;) Kom gärna med tips i vilket fall!





Vad tycker ni? Nu ska jag ta mig ett litet bad. Är helt varm efter att ha jagat Oliwer,
målat byrån och hängt tvätt;)

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag har wallisar på Edvins byrå. Perfekt tycker jag eftersom dom bara är att ta bort om man är less. Men jag har varit inne på att man kanske kan rita av någon seriefigur ur en tidning. Tänkte att man kan använda kalkeringspapper kanske för att se hur det ska se ut?



Byrån är verkligen jätte fin! Kommer att bli kanon när den är färdig :)



Kram

2009-05-19 @ 19:20:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton - TÄVLING

Snyggt! :) Målade själv om min gammla byrå från när jag var liten, blå, så nu passar den Milton :)

2009-05-19 @ 19:36:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

SchablonOnline.se



Billiga och snabba leveranser

2009-05-20 @ 08:27:07
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0