Busfabriken

Idag ska vi åka ner till Busfabriken i Norrköping. Det blir jag, Darling, Oliwer, Agnieszka, Nova, Elton och hennes bror.
Det kommer bli jätteskoj. Jag har aldrig varit där.

Igårkväll åkte vi till Oliwers gudfar en sväng. Hela "Grabbgänget" + fruar/flickvänner var där.
Det var skoj att träffa dem, men vi åkte hem efter två timmar, Oliwer var supertrött och somnade direkt när han la sig ner i sin säng när vi kom hem.

Darlingen tog Oliwer i morse (igen), så jag fick sova, och nu sover killarna. Tycker att det är en bra fördelning:D

Jag kan passa på att Gladagrodan.se har 20% rabatt just idag om man anger "1maj" i varukorgen.

Bara att handla, så kortet glöder;)



(Gå dit via länken, eller klicka på bilden.)


Ha en superbra dag!
Kramar till er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0