28 minuter kvar

Om 28 minuter är det dags för dagens första husvisning. Ska bli skoj! Får vi se om det är något
för oss eller inte, det märks.

Jag har varit inne i stan en sväng. Köpte några par byxor till Oliwer på rea. Köpte även ett
hemligt paket som någon i min närhet ska få
. Skriver inget mer om det, den som är
drabbad kommer märka det;)

Vill ni se kort på hur byrån ser ut just nu?



Jag har andra sidan kvar, och den lilla foten på den här sidan.
Men så här ser den ut efter första strykningen. Blir nog bra, eller vad tror ni?

Som ni ser i bakgrunden har jag inte gett mig på lådorna ännu. Ska putsa upp
handtagen och nyckelhålsbeslagen oxå.

Fortsätt kommentera! Jag blir så glad!
Stora kramar till er!

Postat av: emily

åååh så fint det blir! Målade om Englas säng för ett tag sen och det var en hel lite verkstad, haha. Tog en evighet men OJ vad fint det blev!

2009-05-14 @ 16:53:01
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att det är ett hus som ni vill ha och det hus som ni kommer att bo i...håller tummarna för det! :)



Byrån blir jätte fin!

Kommer att bli kanon att ha den i Oliwers rum när den är färdig!

Kanske du kan lägga ut bilder på hans rum också? Så roligt att se hur andra små prinsar har det :)



Kram

2009-05-14 @ 17:08:41
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, den kommer bli jättefin. Vad duktig du är.

Hoppas husvisningen gick bra.

KRAMIS

2009-05-14 @ 17:23:45
Postat av: Agnieszka

Byrån kommer bli apafin! kramar

2009-05-14 @ 20:03:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0