Träningspass

Jag skulle ner till apoteket och köpa något mot Oliwers hosta/halsont.
Trodde jag ja, men icke. Det är bara vårdcentralen som gäller för barn under 2 år.

Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen. Nu är det bara att vänta och se vad som händer.
Se om han blir bättre eller sämre under natten. Ska försöka ha hans huvud i högt läge under
natten, vilket kan bli jobbigt eftersom att han snurrar runt och grejar, men jag ska göra mitt bästa.

På tal om träningspass så gick jag in på Kvantum efter mitt apoteksbesök.
Gick ett varv och tog det jag kom på att jag behövde, sen gick jag ett varv till för att komplettera lite,
sen ett varv till, för att det va ytterligare en sak.
Sen hittade jag en bok på bokrean med GI recept, så slog jag upp en sida i
den med ett recept som såg himla gott ut, men det va bara en sak till som behövdes,
så det var bara att gå ett varv till. Jag hittade naturligtvis den inte heller, så jag gick
sicksack bland hyllorna med min lilla kundvagn på hjul dragandes efter mig.
När jag tillslut hade hittat sista varan så gick jag mot kassan. När jag stod i den
kom jag på att jag hade ju glömt gurka.
Gaaaah det va bara att kliva ur kön och gå tillbaka och hämta en.

Som någon smart person har sagt någon gång "Det man inte har i huvudet får man ha i benen"
Stämmer rätt det;)

Postat av: Madeleine

Många som frågar om den byrån, har faktiskt målat den själv!! Om du tittar noga har jag målat Amanda´s dock säng i matchande färger och små kronor oxå! ;-)

2009-03-04 @ 20:51:10
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Elin

Jao eller så har jag blivit helt sinnesförrvirad. men nu är det vila som gäller i några dagar =)

2009-03-04 @ 20:52:22
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Det brukar ju bli så.... men jag brukar då skita i den saken, eller stanna på konsum och köpa den!

kramar

2009-03-05 @ 07:49:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0