Skryta lite=)

Idag fick jag ett ryck. Placerade mina killar i badkaret och släpade fram dammsugaren.
Körde runt den i hela lägenheten, diskade, vek tvätt och plockade undan lite.
Sen har vi varit och handlat och varit ute hos Farmor och Farfar. Darlingen gjorde mat ute hos dem.
Kött och klyftpotatis. Gott!


Sen måste jag bara skryta lite. När vi var ute på våran roadtrip igår så gnällde Oliwer en jätteliten stund i bilen på
ditvägen, och sen en stund på hemvägen. Ingenting inne på Gekås. Han satt så snällt i vagnen och tittade på folk.
Han älskar att äka vagn och sitta och titta:D Min prins!

Nej, nu blir det sängen! Trötter!
Imorgon blir det Eskilstuna:D

Kramar



Finingen sitter och tittar på hockey:D



Finingen med sin hockey-idol:D Pappa:D

Postat av: jessica

oh gud va söta :P

2009-04-03 @ 23:47:46
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0