Ostmackor, kaffe och fåret Shaun

Sitter här och äter lite frukost. Oliwer vaknade innan 9 idag med, jag lyckades somna om en stund så killarna kunde roa sig lite själva, men vid 10 gick jag upp. Har tom hunnit ta ett bad! =)

Vad tråkigt det är när man har planer som helt plötsligt spricker. Aja, så e det. Sjukdom kan vi inte rå för.

Ikväll är det hockeydax. Nyköping ska spela andra matchen mot Borlänge. Hoppas att de vinner!!
Jag har inte varit på hockey på jättelänge. Darling och Oliwer va på hockey när jag var i Berlin i onsdags.
Det kändes lite roligare att titta när de va bra och spelade i Allsvenskan. Jaja, det är en annan historia,
och helt ointressant. Men ikväll blir det iaf hockey.

Köpte en ny sorts kaffe på willys igår. Har skummat lite mjölk o provdricker det nu. Gott faktiskt!
Jag menar för 10kr kan man ju testa=)











Oliwer tränar på att krypa. Zelda hjälper till med sin närvaro=) (Hon håller koll på sina leksaker
oxå, så att inte det lilla barnet knycker dem)

Postat av: Madeleine

Stor han börja bli, hihi ;-) Starka killen!!

Hur är allt med er då? Känner mig slut nu på kvällen.. sent hemma.. blää..

2009-03-02 @ 18:08:06
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0