Ont i magen

Vaknade i morse och gick och gjorde välling, när jag kom tillbaka hade Oliwer somnat:)
Haha. Så kan det gå. Nästa gång jag vaknade hade jag så sjukt ont i magen!
Lingonveckan är här. Jag har aldrig haft några känningar alls när jag har haft mens, 
men sen Oliwer kom ut så har jag haft jätteont i magen. Usch, men 2 alvedon och lite mera
sömn, så mår jag mycket bättre. Känner mig uppsvullen som en ballong, men så länge
det inte gör lika ont så gör det inget!


Oliwer gick runt med sin gåvagn förut:D Jag gick bakom och höll honom i kläderna,
han såg så nöjd ut, undrar om han tror att han gick själv?

 

an tycker att det är jättekul att
åka runt i sin bobbycar oxå, han sitter med båda händerna på ratten och håller i sig, och ibland
lägger han ena handen på tutan:D Blivande chaufför kanske? Måste köpa en sån där röd släpkärra
till bilen, som han kan ta med sina leksaker på:)

 

Han börjar bli så stor, min lilla fining!

Imorgon ska jag och Oliwer åka till Norrköping och träffa Lena:D Kanske blir lite shopping i Maxihuset.
Behöver ju något att ha på mig på fredag, när vi ska ut på krogen:)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Darlingen jobbar kväll idag pch imorgon. Tråkigt!
Någon som har förslag på vad man kan göra en dag som denna? Något kul pyssel kanske?

Stora kramar till er!


Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hihi vilken sötnos =P

Japp den är som sagt från ikea så det ska väl inte vara så svårt att få tag i =)



Å vad kul, jag längtar.. fast man ska ju egentligen inte säga så.. för tiden går ju på tok för fort ändå.

Men det ska bli kul när dem börjar "ta sig fram"

Spännande.



Kram

2009-03-25 @ 13:24:19
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Desiree

Va fint med inglasad balkong. Det får du allt ta kort på sen =o) För övrigt så väntar jag fortfarande på o få se eran ommöblering ni gjorde för en hel del veckor sen =oP

2009-03-25 @ 14:44:46
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: A-K

ooo vad duktig han är! En riktig sötis oxå för den delen!

2009-03-25 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0