Ny dag och mera kli

Oliwer tyckte att vi skulle vakna vid 8, och det var en ganska bra tid. Så vi låg kvar och gosade en stund i
sängen och sen gick vi upp. Även denna natt har det kliat på handen, eller inte handen, mer handleden.
Men så är det.

Jag kikade på Rallybrudar igårkväll. Jag tyckte att den va ganska bra.
Den va iofs inte som jag trodde att den skulle vara, men den föll mig i smaken ändå=)

Sötprinsen ligger i gymmet och övar på att krypa.

Nähe, sätta fart, så vi är klara om en stund och kan åka till ÖF till 10.
Sen blir det badhuset=) Woho=)

Hoppas ni får en bra dag!


Postat av: Veronika

SV: Tack så mycket! Hoppas att ni får en trevlig kommande kväll också. :)

2009-03-12 @ 09:27:41
URL: http://phobii.wordpress.com
Postat av: Anonym

Godmorgon sötnos! :) Hur står det till med dig idag då? <3



Vet du jag gillar din blogg ja! :) <3 Så vi kanske ska följa varann via bloglovin? Det blir lättare då heeh ^^



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 10:12:02
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0