Lista

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, dock brukar jag ha den på ljudlös.

02. Vem såg dig senast naken?
Darlingen och Oliwer

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Hur jag såg ut? Blond, med stora pösiga byxor... Inte vet jag, jag kommer inte ihåg.
Joo, FILA tröja hade jag=)

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
En snygg och sexig morsa på 45 år:D

05. Hur var du på dagis?
Det skulle jag komma ihåg?? Jag var nog det snällaste och gosigaste barnet=)

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Den bästaste!

07. Har du celluliter?

Mjo

08. Biter du på naglarna?

Mjo, iaf ibland. Periodvis.

09. Har du något handikapp?
Nope

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Näe, inte ett dugg. Kan väl inte påstå att jag längtar.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jaa du, det vore skoj o få se nån gång

12. Svär du?
Lite för mycket, måste sluta snart när Oliwer börjar snappa upp för mycket.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag är alltid trevlig.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Homo? Jag? Njae, asså jag tycker att det finns snygga tjejer, men mer är det inte. En 1a.

15. Tror du på utomjordningar?
Haha, kanske

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Raggmunk, eller nåt gott kött.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Jag gillar typ all mat. Men isf något med nötter i, det är jag allergisk mot.

18. Har du blivit arresterad?
Nope. Självklart inte.

19. Ljuger du?
Sällan.

20. Har du kysst en polis?
Det vet jag inte.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Rädd? Haha jag är ju nåstan en sån själv.

22. Har du någonting att dölja?
Japp det har alla

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Audi nyckelband och en blå barbapappa.

24. Är du/har du varit gift?
Nope, men halvvägs är jag.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta flickvännen från krogen?
Nemas problemas.

27. Kan du fixa med bilar?
Det jag behöver.

29. Kan du baka bröd?
Baka? Man kan ju köpa? Jag kan baka med.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Japp


31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Vänner



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0