Jahaja, snö igen

Oliwer har varit jobbig i natt. Superjobbig faktiskt. Vet inte om det kan vara fler tänder på g?
Han vaknade vid 4 och var näst intill otröstlig. Efter en halvtimme av skrik så somnade han,
förmodligen av ren utmattning. Då i stora sängen.
Nu har han fått lite banan och smörgåsrån, och nu leker han på golvet.




Vi skulle in till stan och luncha med en av Darlingens kompisar, men han fick
förhinder, så vi blev tvugna att ställa in.
Jag ska nog åka och sola en liten stund iaf, det har jag inte gjort på säkert 2,5 år,
men nu känner jag att jag verkligen skulle må bra av lite "solljus".

Ska åka och titta efter några snygga gardiner till varadgsrummet, så måste jag köpa
en present till Daniel som fyller 3 år. Kalas imorgon:D

Vad är det med vädret?? Det snöar!
Gaaaah, jag vill ju ha våååår!!!

Ikväll är det utgång. Tycker dock att vi ska träffas alldeles för tidigt (18.30), men det blir nog bra.
Jag är ju van att alltid jobba, så jag har inte börjat festa innan klockan 20-21.00 många gånger i mitt liv.
Sen blir det lite utgång. Ska bli skoj iaf! :D
Bildbevis kommer kanske imorgon;)

Nähe, nu somnar Oliwer i sin babysitter. Kanske ska passa på att göra något vettigt en liten stund?
Vika tvätt kanske. Det är ju kul....!

Hoppas ni får en bra dag! Kramar

Postat av: Carolina

Kul att gå ut ikväll - KRÄVER bildbevis imorgon ;) kram

2009-03-27 @ 11:48:11
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Hoppas Ni fick en härlig helg! O att hans tänder är snällare nästa natt :-)



Kikar förbi med massor av varma kramar och önskar Dig en underbar helg!



Kramis!

2009-03-27 @ 13:15:21
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Agnieszka

Haha... bildbevis kommer komma, för jag ska ha min kamera med mig!!!!!!

kramar

2009-03-27 @ 13:47:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0