Hemma igen

Nu är vi hemma igen.
Har haft en lugn och skön dag. Hela familjen är på bättringsvägen. Äntligen!

Sitter och slötittar lite på kvällens Beck-film. Har den iofs på dvd, så jag tittar inte så noga.
Oliwer har varit jätteglad idag och lekt massor och grejat och donat, sen har han blivit toksur,
grinig och asjobbig, sen har han sovit en stund, sen har han blivit glad igen. Om och om och om igen.

Han är världens underbaraste när han är snäll och gosig, sen är han så jobbig när han är grinig!
En vanlig dag hade man inte brytt sig så mycket, jag menar, han är faktiskt en bebis, men
när man inte riktigt är 100% frisk själv så tar det så himla mycket extra på krafterna.

Stort tack till mamma och pappa för att ni har umgåtts med oss idag och hjälpt mig med lite
avlastning!

Det behövs ibland!

Näääe, kanske är dax för dagens bad?

Mina händer är fortfarade helt svullna, men det kliar inte lika mycket längre. Undrar vad jag är allergisk mot
som jag reagerar så här mot? Jag vet att jag är allergisk mot kyla, men det borde det inte varit den här gången.

Kanske återkommer senare. Hoppas ni har haft en underbar helg!

 

De här Oliwer-pengarna skulle jag vilja ha=)

Postat av: Carolina

Skönt att ni är på bättringsväg, och gott med föräldrar som avlastar - behövs verkligen ibland! Kram

2009-03-08 @ 23:36:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ni är så välkomna hit, när ni vill, det vet du.

Kram!!

2009-03-09 @ 08:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0