Hemma igen

Nu är vi i alla fall hemma efter en lång dag!
Vi var framme vid Gekås runt 13 tiden. Stoppade ner Oliwer i Emmaljunga scootern (Den tar mindre plats
i bakluckan på bilen) och hämtade en kundvagn. Det var jag, Darlingen, Oliwer och min bror som åkte.

Vi blev lite förbannade på hitta.se, för de hade inte alls rekommenderat den vägen som vi tyckte att man skulle
åka, så vi åkte efter kartbok istället.
Men fram kom vi. Parkering gick ganska smidigt att hitta:)

Som man kanske kan räkna ut så handlades mest saker till Oliwer!
Det som inhandlades var bland annat en flytväst, några tröjor, ett par byxor, halkstrumpor,
badkarsleksaker, vanliga leksaker, innebandyklubbor (2st innebandyklubbor och en boll för 29kr!!!),
och massor mer!

Till mig köpte jag 3 t-shirtar, en bikini (testade den aldrig, men för 44;50 gör det inte så mycket om den inte passar,
men tro det eller ej, den passade;)) ett par hipsters, lite scraapbooking pyssel, tvål och lite andra saker!
Köpte en radio/cd spelare till köket med! Kommer bli kanon! Mitt krav var att den ska vara liten men ändå ha cd, och
det har den här;)

Darlingen köpte assnygga badshorts, några filmer, smak till sodastreamer och lite till;) (Svårt att komma ihåg allt
när man sitter såhär)
Vi köpte endel presenter med, så om någon har tur så kanske de får något;)

Köpte "ut" lite saker med. Det är konstigt, när man nämner att man ska ner till Gekås så ramlar det in frågor "kan du köpa det.... Kan du köpa det åt mig" Självklart kunde vi det, och våra vänner kommer få sina saker som de har beställt.

Jag tänkte ta kort på kläderna imorgon och lägga ut. Nu ska trötta familjen sova!
Stora kramar till er!
Tycker att det är kul att så många har tittat in hos mig idag, fast jag inte har uppdaterat något!


Postat av: Heidi

KUl att ni hittade en del, ngt hittar man ju alltid :) Väntar på bilderna o hoppas ni hade en bra dag :)

2009-03-31 @ 00:09:16
URL: http://heromer.blogg.se/
Postat av: Elin

Ser fram emot att se dina fynd du gjort :)



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-31 @ 06:20:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul med shoppingen! kram

2009-03-31 @ 16:25:36
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0