Hej Världen!

Jag ville bara skriva ett litet inlägg och berätta att jag lever;)
Vi hade jätteskoj igårkväll! 8 brudar varav 4st hette Sofia. Det är status:P
På krogen var det väl sådär. Kände typ ingen, och det va väl inte så speciellt bra musik.
Som vanligt är det roligare på förfesten.
Blev lite mycket alkohol. Jag kan inte riktigt dricka lika mycket som jag kunde innan
jag blev gravid;), jag är ingen ungdom längre!

Fadde stod som vakt, undrar varför han jobbar i lilla Nyköping, men det är väl hans val.

Jag lägger ut bilder från kvällen i ett senare inlägg, för jag är hemma hos mina föräldrar nu.

Idag har vi varit på kalas. Jag, Oliwer och Zelda. Daniel som fyller 3 år imorgon. Av oss fick han en jätteläcker
liten motorsåg. Det såg ut som att han gillade den iaf.
God smörgåstårta och gott fika:) Jenny kan hon:)

Oliwer är sjuk. Tror att han har feber, har inte kollat eftersom att vi inte är hemma, men han är jättevarm
och trött. Sover massor, sen när han vaknar är han grinig och "knäig".
Han får lite alvedon sen när vi kommer hem igen.
Darlingen är inne i stan och tittar på fotbollsmatchen Portugal-Sverige. Jag ska hämta honom sen.
De har haft svensexa för en kompis hela dagen.
Nääe, nu ska jag oxå titta på matchen!

Hoppas ni har haft en bra lördag!
Kramar

Postat av: Carolina

Kul att ni hade en bra utekväll! :) kram

2009-03-28 @ 22:05:12
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jessi

Roligt att ni hade en kul utekväll.Hoppas Oliwer kryar på sig.

2009-03-29 @ 17:52:38
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0