Halv åtta hos mig

Sitter och tittar på "Halv åtta hos mig". Sen blir det "Stockholm Arlanda" och sen blir det "Lyxfällan".
Det är lite körigt just nu=)

Dagen har gått jättebra. Katterna hade skött sig jättebra hos veterinären, så nu är de steriliserade. (eller heter det kastrerad hos tjejkatter??) Just nu ligger Flisan under sängen och mår ganska illa. Gosan är borta. Gissar på att hon oxå mår illa. Förmodligen har de lite ont med. Mina små gosisar!!

På bvc tittade vi på olycksfalls filmen. Den va ganska bra, men det va lixom ingen "aha-upplevelse", tycker att man har ganska bra koll hittills. Det kommer väl mer och mer med tiden ju mer Oliwer växer.
Ett trevligt gäng och vi satt och snackade en stund efteråt. Det var samma folk som när vi hade babymassage.

Bvc-Ulla kom hem till oss efteråt och gjorde boel testet på Oliwer. Han klarade det galant. Han var så himla duktig!
Glad och gjorde exakt som han skulle!

Har precis tagit ett bad. Innan det åt vi mat. Jag testade mig fram och gjorde kött, morötter, potatis, lök, champinjoner och bacon med creme fraishe- i ugn. Mmmm!!! Darlingen och jag åt tills vi sprängdes! Typ.

Nu sitter jag med en kopp "Låtsas-Latte".
Snorig och dann. Lite tung i huvudet. Gaaah.
Oliwer ser iaf ut att må bättre än förut. Skönt det, bara han mår bra!

Fick hem min film vinst från RixFM idag med. Snabbt!!
Fick även hem min vinst hos Duracellmamman. -En chokladkartong. =)

Tack för alla kommentarer idag! Det värmer!! Kramar till er!


Postat av: A-K

Gör jag katrinplommon eller aprikospuré får de stå i vatten över natten och sen kokar jag dom i det vattnet i ca 10 minuter och sen slänger jag dom i matberedaren och kör tills det är lagom konsisten. När jag gör äpple- och päronpuré så skalar jag frukterna, skär i små bitar, kokar i lite vatten tills de är lagom mjuka och sen kör jag dom i matberedaren. Använd alltid lite av kokvattnet när man mixar. Lätt som en plätt och inga konstiga medel i. =)

2009-03-05 @ 20:24:49
Postat av: Agnieszka

Jag kollade på lyxfällan med.... shit vilken brud....

kramar

2009-03-05 @ 21:49:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Kul kväll!!





Önskar Dig en härlig fredag!



Varma kramar!!

2009-03-06 @ 02:51:39
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0