God morgon. Eller nåt...!

Jahaja, då har vi varit vakna ett tag igen. Darlingen åkte iväg till Västerås på jaktmässa ganska tidigt i morse,
och Oliwer och jag vaknade för en stund sen. 
jag vaknade av att Oliwer hostade. Efter en liten stund och lite välling somnade han om, sen fick han en hostattack så han hostade tills han kräktes. Stackars liten! Min lilla gos!

Jag har sovit riktigt kasst. Har lyssnat så att Oliwer har andats och samtidigt så har båda mina händer
och en fot kliat så sjukt mycket, så jag har tom vaknat av att jag har legat och kliat! Gissa om jag är svullen där jag har kliat. Ser jättehärligt ut. Eller inte.

Vi sitter och tittar lite på barnkanalen nu. Ska ta en stor kopp te.
Oliwer ska få lite hostmedicin med.

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår??
Af Ugglas- Snälla,snälla?? Jaa, vad säger man? Bara för att den va så kass så kommer den säkert vinna hela alltet...!


Händer det något skoj hos er idag?
Jag och Oliwer ska ta det lugnt idag, ev hem till mor o far en stund, kanske kan få lite mat;)

Postat av: Agnieszka

Heej! Pratade med min far på msn... beklagade mig lite och vips så stod dem utanför dörren och skulle ta med Nova hem!!!! Så vid 5 i eftermiddag ska jag hämta henne och få mat hos dem!

Under tiden ska jag städa en massa här hemma då det ser ut som en tornado gått genom lägenheten!

kramar till er, hoppas vi alla blir friska snart så vi kan ses igen, saknar er!

2009-03-08 @ 11:03:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, vad lustigt. Vad är det som kliar då? Inte myggbett redan va?



Jag tycker att Sarah Dawn Finer ska vinna hela spektaklet. Det var den enda låt som i alla fall var halvbra tyckte jag.

2009-03-08 @ 11:20:00
URL: http://munkavkarn.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vi har packat lite inför flytten med hjälp av mina föräldrar och nu tar vi det väldigt lugnt... Hoppas ni mår bättre! Kram

2009-03-08 @ 14:35:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Den där "snälla snälla - låten" är ju helt suverän - INTE! Men precis som du säger så blir jag inte ett dugg förvånad om den vinner hela skiten =0



Ha en fortsatt braig söndag!

2009-03-08 @ 14:59:02
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej, hihi verkar som om halva mellan sverige var på mässan i västerås i helgen! Min gubbe hade så klart inte tid, ska ju spikas på huset men alla gubbar i husen häromkring var där! Stor händelse tydligtn ;-)



Hoppas du och Oliwer får en riktigt härlig dag! Många kramar Jenny

2009-03-08 @ 15:23:33
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0