GI

Som jag skrev i förra inlägget köpte jag ju en GI-bok på bokrean.
Jag hittade att recept som såg jättemumsigt ut, så jag testade det.
Det var kassler i ugn, med tomatsmak, bönor och sen hade vi couscous till.
Jättegott!


 


Oliwer åt lite själv idag när han åt lite gröt=)
Kladdigt blev det, men ganska duktig var han för att vara första gången!


 
 


Igår när vi var i Katrineholm så bytte jag och Pernilla julklappar. Vi har bestämt träff
massa massa gånger, men alltid något som har kommit mellan, så det har inte
blivit av. Vi har träffats och så, men klapparna har legat så fint i sin påse hela tiden.
Men nu så.

 Oliwer fick superfina kläder och en kudde.

 

Jag och Darling fick jättemysiga gröna köksgrejer=)
*Osthyvel
*Potatisskalare
*2 paket med silikonbullformar
*Visp
*Äggklocka

Jättetack!!!=)


Nu blev det ett långt inlägg. Lite många bilder oxå, men så e det ibland
Vad gör ni?? Kramar

Postat av: Jenny

Aww va mysigt att byta julklappar så här i efterhand, då uppskattas de nästan ännu mer eller hur?! Jätte fina saker och kläder:)



Härlig matbild också! Nu blir det sängen för mig, sov gott och dröm sött, kram Jenny

2009-03-04 @ 23:04:02
URL: http://jordgubbsblomman.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jättefina grejer! Den boken köpte jag med, och så har jag lånat en bok av mamma oxå=)

GI is the shit=)



kramar

2009-03-05 @ 07:48:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ankan

Vad stor Oliwer har blivit! :)

2009-03-08 @ 03:31:44
URL: http://ankanikambodja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0