Frukost

Jag sitter och äter lite frukost, ja jag vet att klockan är över 12 och
att jag borde äta lunch, men sover man länge blir det en sen frukost.
Jaa, jag sov ganska bra i natt. Fick sova länge.
Darlingen och Oliwer gick upp vid 10, så då vände jag på mig och sov en stund till. Välbehövligt!
Så nu sitter jag här med min frukost och läser mina favvobloggar.
Frukosten består av en kopp te, 2 avokados och keso i blåbärssoppa. Gott och nyttigt=)



Oliwer sitter och gosar med Index, den yngsta vovven i skaran. Vet inte exakt hur många
veckor gammal han är, men liten är han iaf;)

Idag ska vi besikta saaben, annars blir det en lugn dag idag med.
Vad ska ni göra idag?

Hoppas ni får en fin dag!

Postat av: Carolina

Naw - så mysigt. Vi ska packa lite, och sen bara njuta och mysa, är sambons sista dag hemma idag, imorgon ska man fixa att ta hand om 2 småttingar själv! gulp Kram

2009-03-10 @ 14:22:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0