Sova?

Jag ska gå och lägga mig nu. Snart är det morgon igen, och då är det full fart!
Imorgon ska vi träffa Carro och Magda. Blir en sväng till ÖF med barnen. Skoj! Det var ett
tag sen vi träffades alla tre;)

Jag ska köpa färg med imorgon (har jag asgt några dagar nu;)), ska kika på färgaffären om de har en liten provburk eller nåt. Behöver ju inte så mycket.

Hehe jag fick sån supersnygg "bondbränna" idag. Ni vet sån "t-shirt-bränna". Jättesnyggt, får hoppas att jag kan sola
till den lite, så det ser bättre ut. Fast imorgon sägs det komma regn. Det gör ingenting.
Det känns lite konstigt att inte ha några dagsfärska bilder, jag hade verkligen sett fram emot att ta massa fina kort,
men batteriet ligger iaf på laddning nu, så imorgon hoppas jag att jag kan visa massa bilder istället.

Ett inlägg är ju faktiskt mycket roligare att läsa om det finns bilder, men har man inga från dagen, så har man inga;)

Nu ropar sängen på mig igen. Högt! "Soooooofiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......!!!!"
Bäst att lyda!

Höres imorgon igen!
Stora kramar


Postat av: Hanna

ja, våra söner är nästan lika gamla! ^^ neo går sedan 2 veckor, lite vingligt fortfarande men det GÅR framåt, haha!

han brukar få testa på att äta själv, men jag får oxå ha en sked och ösa in mat med... haha! annars ligger ALLT på golvet istället för 1/4 del av maten, hahaha!!



alla barn är ju individuella, många säger att neo är tidig med allt... =)



ha en fin dag! kram kram

2009-06-02 @ 09:00:07
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0