Soligt!

Åh vilket underbart väder det har varit idag!
Man blir så himla glad!! Vi åkte till Katrineholm vid 10 tiden. Umgicks med lite folk från jobbet + deras barn. Mycket trevligt!
Lekte lite ute i parken med. Stort tack för idag, ni som var med;)

När vi skulle åka hemåt passade vi på att åka till Jönåker och hämta Zelda och audin. På väg till Jönåker åkte vi förbi
en blomsterträdgård (eller vad det kallas), vi hittade en superfin kruka som ser ut som en West island white terrier (Westie), den köpte vi till farmor som tack för hjälpen för att Zelda fick bo där några dagar. Till min pappa köpte vi ett
rådjurs kid. Jättesöt! Verklighetstrogen. Den ska bo i deras trädgård;) Han har fyllt år, men vi har inte hunnit gratta honom.

Igårkväll när jag hörde att Michael Jackson hade dött var det inte riktigt bekräftat, men jag märkte det senare.
Jag personligen bryr mig inte så jättemycket, visst, han hade massa bra låtar, men det var så himla mycket negativt om honom på sista tiden. Alla plastikoperationer och grejer. Men hoppas såklart att han vilar i frid.

Idag blev det en pizza på kvällskvisten. Vi orkade inte laga mat;)
Sitter hemma hos mormor och morfar. Ska nog dricka kaffe snart. Jag, Oliwer och Zelda och Mormor var ute och lekte lite i sandlådan förut. Skojs. Kul när Oliwer leker mer och mer både ute och inne. Med alla sina grejer.


Hoppas att ni har en underbar dag!
Stora kramar!


Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej vännen!



Känns som en mindre evighet sedan jag lämnade en komentar här inne...men eftersom jag jobbat natt i veckan och att det varit ett kanonväder har tid till att sitta vid datorn inte funnits till!



Hoppas att ni haft en jätte fin dag!

Kramar

2009-06-27 @ 21:46:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0