Sjukt tråkigt

Just nu har jag sjukt tråkigt. Sitter och väntar på att Christian på RixFm ska ringa. Han skulle ringa efter sändning,
sa han, men han slutade sända kl 22, och det är väl lite sent att ringa till någon nu?
Får maila honom imorgon om han inte har ringt innan dess.

Oliwer leker. Han springer runt med sin gåvagn, plockar i saker, och sen plockar han ur dem. Pillar och grejar.
Ska han inte somna snart? Han är jättetrött.

Snart kommer Darlingen hem! Min bästa! Eftermiddagspassen är alltid så långa! Tur att vi har haft sällskap
idag iaf;)
 


En kopp te och sen sova kanske?
Imorgon ska jag jobba igen. 12-22.15 fredag, lördag och söndag.
ska bli skoj, det är med "min grupp":D Woho=)


God natt alla glada;)

Postat av: Agnieszka

Så gumman, la istället in en bild på barnen!

kramis!

2009-06-05 @ 06:04:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

2009-06-05 @ 09:25:38
URL: http://vaderfamily.blogg.se/
Postat av: Anna

ooupps den blev tom.... Så jag skriver igen.... Ha de så kul på jobbet i helgen....jag längtar...not... Pöss

2009-06-05 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0