Semester!!

Nu är vi äntligen lediga ihop i två veckor.

Idag ska vi åka neråt i landet, som vi skulle gjort förra veckan, men det blev nu istället.
Slutdestination idag blir Vetlanda. Sen tänkte vi åka till Vimmerby (Astrid Lindrens värld) någon dag,
ska ner till Blekinge till Darlingens släkt på onsdag och stanna och grilla hos Darlingens kusin i Linköping
på väg hem på torsdag.

Jag skulle gärna vara borta längre, men sen ska vi till Katrineholm på fredag, dop på lördag och sen ska
Oliwer ha sitt första födelsedagskalas på söndag.

Behöver jag säga att det händer ganska mycket just nu?
Helgen efter det är det Göteborg som gäller för mig,
Mammabloggalan. Ska bli skojs.

Glöm inte att rösta på mitt spett under de dagarna jag är borta!





Jag kommer blogga så ofta jag kan (Dvs ganska ofta, eftersom att jag kan mobilblogga;)).
Skriv gärna några roliga kommentarer;)

Stora kramar till er!


Postat av: Agnieszka

Hoppas ni får en trevlig semester!

kramar

2009-06-22 @ 11:21:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas ni får det trevligt :)

2009-06-22 @ 11:43:47
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Jessi

Vad skönt med semester. Hoppas veckan blir bra nu och att ni får bra väder med er.

2009-06-22 @ 12:43:53
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

härligt med semester. hoppas ni får det bra !!

kramar från oss

2009-06-22 @ 17:07:35
Postat av: A-K

Är det sant?? Fyller Oliwer ett nu på söndag?? Shit, då fyller min sessa år snart. Hua vad fort det har gått! Hoppas ni får en fin semester. Ta hand om varandra. kram

2009-06-22 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0