Rävungar

Igårkväll när jag åkte hem från jobbet stod det två små rävungar på motorvägen. Jag svängde ut i vänsterfilen och de små gick in till kanten igen. Så himla söta!



(lånad bild)

Snart bär det av mot jobbet igen. Sista dagen den här helgen;)
Sen är jag ledig tills lördag nästa vecka. Skönt.

Jag fick två st kommentarer av "Anonym"
Den första såhär;

"Söt recerbil ja men din unge är då inte lika söt. Men den fula ankungen kanske blir en svan när han växer upp. Man kan ju bara hoppas."

Den andra;

"Kan du sluta tjata om ditt spett hela tiden. Det börjar att bli rätt så tjatigt.Tror att det e fler som tycker som jag men inte vågar att säga det. Vi skiter väl i om du vinner det."

Kära "Anonym". Jag struntar totalt i vad du tycker angående min son. Jag älskar honom och tycker han är
finast i hela världen. Om du tycker något annat får det stå för dig.
Eftersom att det är min blogg, och det är frivilligt att läsa den så kan jag tjata om att folk ska rösta på mitt spett, och
det tänker jag fortsätta med tills tävlingen är avslutad.

Om min blogg är så tråkig, läs den inte. Förövrigt så heter det "Racerbil" inte "recerbil".
 
Antar att det var publicitet du var ute efter, nu har du fått det. Tycker bara att det är sorgligt att
du inte kan säga vem du är. Du vet att jag ser ditt ip nummer?

Hoppas att ni andra får en fin dag!
Glöm inte att rösta på mitt spett! HA!

Puss och kram till mina vänner och familj!

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Gud vilka taskiga komentarer!

Hur kan man skriva så om ett barn?

Och som du skriver, varför läsa en blogg som man irriterar sig på?

Tycker att det låter lite som avundsjuka, för det finns väl ingen som kan säga att söta lille Oliwer är ful?? Så det är inget att bry sig om, men jag förstår att det känns lite jobbigt att få sånt skrivet på sin blogg...



Kramar

2009-06-14 @ 10:59:00
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: tezza

Oliwer är supersöt och så rar !! bara någon som inte känner honom kan skriva något sånt !

bara att du tjatar på om ditt spett ;)

Jag har precis röstat på det !!

Ha en fortsatt trevlig dag !

Kramar från oss

2009-06-14 @ 11:03:54
Postat av: Pernilla

Haha! Vilken idiot som skrivit sådär. Vad är det för människa?! Som sagt, det är väääldigt frivilligt att läsa bloggen och om jag störde mig så mycket på en blogg så skulle jag aldrig läsa den.

Förövrigt så tycker jag att Oliwer är jättesöt :)

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Kramar!

2009-06-14 @ 11:28:11
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad tråkigt att det finns så elaka människor. Att dem bara orkar hålla på !

Men bry dig inte för din pojke är jättesöt :-)



Må så gott !

Kram

2009-06-14 @ 11:32:19
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Maria

Vilka idioter det finns därute! Sluta läs då! Vi läser din blogg ofta, dock väldigt dålig på och kommentera, min bebis är inte alltid så samarbetsvillig :) Vi hejar på dig!! Kram

2009-06-14 @ 11:50:32
Postat av: Adams mamma

Nej då skiljer det inte alls mycket i åldern, 2 veckor typ :)

Ingen aning, det är riktigt tråkigt väder här så vi sitter inne bara.. Vad ska ni hitta på då?

Kram

2009-06-14 @ 11:50:50
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tycker att det är bra att du "tjatar" om ditt spett för varje gång du gör det så röstar jag:)



Förstår inte varför man ska skriva elaka kommentarer, bättre att sluta läsa en blogg om man stör sig så mycket...

2009-06-14 @ 12:14:20
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vad ska man säga...

2009-06-14 @ 13:30:36
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: En annan anonym

Vilken idiot. Jag Blir så arg, din son är jätte jätte fin! Röstade 10 gånger på ditt spett direkt.

2009-06-14 @ 20:51:07
Postat av: Elin

MEHE! Vilken idiot! Jag röstar på ditt spett och Oliwer är ju det sötaste som finns!

Åå nu vart jag irriterad. Ska sparka på den anonyma!



KRAMAR!!!

2009-06-14 @ 21:16:07
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/
Postat av: A-K

Det är ett aktivt val att gå in och läsa på någons blogg. Har man sen mage att klaga på den så skyll dig själv. Du knappade in dig själv till bloggen, inte sant?? Sen skriva nåt sånt och inte säga vem man är är patetiskt. Det är väl som vanligt nån som inte har ett lyckligt liv.

Sen har jag inte träffat Oliwer mer än en gång men de bilder som Sofia sätter in här är ju helt underbara. Han är sötare än sockervadd! Tack för mig!!

2009-06-14 @ 21:17:09
Postat av: Malin

Hoppas du vinner med din spett. Har precis varit inne och röstat på den. har röstat innan men sen har jag inte haft tid efter det. men har tid nu så jag passade på.

Elaka personer som inte vågar skriva sitt namn. Fortsätta att tjata att vi ska rösta på din spett. Kommer att rösta fler gånger.:)

2009-06-14 @ 23:31:10
URL: http://maliinhallberg.blogg.se/
Postat av: Karin (Albins mamma)

Gud så hemskt, nu blev jag arg. Hur fan kan man säga så om någons barn? Det var det värsta, inget hyffs alls, så tråkigt. Jag skulle bli helt rosenrasande och väldigt ledsen över en sådan kommentar. Men man får väl bara försöka att strunta i det så gott det går... För man kan inte mena det! Oliwer är ju jättesöt och fin.

Och sedan är det väl bara att strunta i att läsa en blogg som man inte gillar eller stör sig på. Förstår inte riktigt de där...

2009-06-15 @ 12:36:00
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Jessi

Vilket otroligt nöt-huvud. Att det alltid ska finnas någon som vill förstöra. Men sen är det ju som du säger valfritt att läsa! Så om nu den personen stör sig så mycket på vad du skriver, så fattar jag inte varför den läser överhuvudtaget. Det är ju Sandlåde-nivå.

2009-06-15 @ 18:26:23
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0