Midsommar

Idag är det midsommarafton.
Det blir massa gott att äta. och säkerligen gott fika efteråt. Det brukar bli lite lekar och annat skoj.

Oliwers första midsommar. Vi ska ta med hans gåvagn så han kan röra sig fritt på tomten och Zelda
får följa med. Hon får vara ute hela dagen. Det älskar hon!

Jag har hunnit att tvätta en maskin med tvätt, ska snart hänga upp det, och diska all disk.
Har blivit så pedantiskt sen Oliwer kom. Känner knappt igen mig själv;)
Innan då kunde det se ut som skit hemma hos mig, ni som känner mig vet vad jag snackar om,
men nu är det oftast ganska städat, relativt iaf. ;)



Här har vi en bild på midsommar förra året. Jag är gravid och Zelda sitter snällt
och tittar på när jag leker;)

Hoppas alla får en superhärlig dag, varesig solen skiner eller om regnet tittar fram.
Kom ihåg,
"det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder";)


Stora kramar!
Jag mår faktiskt lite bättre alla redan;)




Snälla!! Rösta på mitt spett! Då blir jag glad;)

Postat av: Designtjejen

Hoppas att ni får en jätte mysig "första" midsommar! :-)

Kram

2009-06-19 @ 11:45:31
URL: http://www.tv4.se/designtjejen
Postat av: Agnieszka

Hoppas ni får en superdag! Jag och barnen kommer gärna och hälsar på någon dag nästa vecka om ni är hemma...?



kramis

2009-06-19 @ 13:37:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0