Komp

Idag skulle vi lämnat Oliwer hos mina föräldrar, men eftersom att pappa inte kände sig riktigt frisk vill jag inte
riskera att Oliwer blir sjuk igen, så jag kompar två timmar och börjar kl 14, så får Oliwer följa med till jobbet och hänga med pappa hem då. Imorgon kompar Darlingen igen (som han gjorde igår), så då börjar jag vanlig tid (kl 12), och kan jobba alla mina timmar. Det känns som att det är den bästa lösningen. Då får pappa vila och vi slipper oroa oss för att bli smittade.

Vi tänkte ev åka på en liten roadtrip ner i Sverige på måndag, då är det bra om Oliwer är frisk. Han är lite för ung för att få stanna hemma helt ensam;)

Idag vaknade jag av att en glad unge stod upp i sin säng och skrattade;) Ett mycket bra uppvak.
Desvärre så när jag reste mig så var jag så himla yr! Jag drack lite saft och Oliwer fick lite välling och sen gick vi faktiskt och la oss igen.
Vi somnade väl kanske 9.30 efter massa mys och bus i sängen. Sov ända tills klockan ringde kl 11. Så skönt!!!
Jag känner mig mycket bättre efter att ha sovit lite mer och ätit några mackor. Åt macka med philadelphiaost på. Jättegott! Det gick hem hos min lilla son med.


När vi inte har sovit under morgonen har vi lekt. Oliwer är så himla duktig. Han sitter själv och leker med alla sina saker. Sen kan han ta sin gåvagn och gå en sväng;)













Världens gladaste unge! (Lägg märke till Sur-Zelda i bakgrunden)

Nu är det en timma kvar tills jag börjar jobba. Ska ta mig en "latis-latte"  och sen göra oss i ordning.
Ska hinna ut med Zelda oxå innan vi åker.

Ha en kanonbra dag!

Glöm inte att rösta på mitt spett!

Ska ni göra nåt skoj idag?
Kramar

Postat av: tezza

skönt att du kände dej bättre efter att ha sovit.. jag har sovit nu igen o mår precis lika dåligt... :(

Skönt att ni kan fixa det genom komp.

hoppas att han blir bättre tills på måndag.

trevlig helg

2009-06-13 @ 17:28:00
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilka härliga bilder på buskillen!

OCh visst är det skönt med ett barn som kan roa sig själv! Edvin har alltid varit duktig på det och det är verkligen guld värt på morgonen då man kan sova lite längre ;)



Skönt att det löste sig med Oliwer när ni jobbar också :)



Kramar

2009-06-13 @ 19:16:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder! ^^



Och på tal om bilder. Har du haft den där presentationsbilden förut?? :o)



Hoppas ni haft en fin helg!

Kram

2009-06-13 @ 19:49:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: A-K

Finfina bilder på busungen! Han är så jäkla söt!!

2009-06-13 @ 20:55:29
Postat av: Adams mamma

Vilken söting! Jätte fina bilder!

2009-06-13 @ 21:14:27
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0